zondag 31 oktober 2010

Morgen meer is niet helemaal gelukt...

Maar bij deze een update..
Dinsdag dus heerlijk geknutseld met Anita aan onze "dozen" (zie andere post). 
We wilden beide namelijk wel wat opbergruimte voor onze scrapspullen! Voor de buitenkant heb ik Basis Grey papier gebruikt. Die met de vlinders vond ik wel heel druk, maar uiteindelijk vond ik het wel heel gaaf op de doos staan. De achterkant heeft ook het vlinderpapiertje gekregen. 
De andere twee papiertjes zijn van de Nook and Pantry-serie.
Ik heb de binnenkant van de doos nog niet "versierd", maar er zitten wel al spulletjes in. Ik heb ervoor gekozen om mijn stempelafdrukjes, stempels en embellishments erin te doen. De tussenschotjes wil ik dus nog van een mooi papiertje voorzien, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. 

Wel heb ik de afgelopen paar dagen 2 kaartjes gemaakt. één voor de kerst en één voor een jarige job. 
Ik heb voor de B-day card de volgende Sketch gebruikt van Dutch Card Lovers.
 


Papier: Basis Grey Nook and Pantry
Embellishments: glitter rhinestones goud, 'WISH'ticket tim holtz
Letters: Basic Grey stickervel
Martha Stewart pons en Distress stempelinkt Tea dye
 
 Donderdag nog een nieuwe fan voor het scrappen gevonden, namelijk mijn zusje. Die verveelde zich en toen hebben we samen kaartjes gemaakt. En ze was meteen enthousiast! Van haar kaartje helaas geen foto, maar mijn resultaat van die avond staat hieronder! 
Ik vond het inkleuren van mijn stempelafdrukje erg geslaagd...al zeg ik zelf ;-) Ben benieuwd wat jullie ervan vonden!


Papier: Paper pad 'kruidvat' en Kars cardstock
Embellishments: glitter rhinestone en paars lint
Stempels: kruidvat stempels
Martha Stewart pons en Distress stempelinkt Milled Lavender 
 

 

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Vooral die met dat cupcakeje vind ik erg leuk!!!
    Treinberichtje, hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn leuk geworden! En die doosjes uit je vorige post zijn ook goed gelukt zeg! Super! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dit ziet er super uit
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk met die cupcake erop!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan, :) Bedankt weer voor het meedoen.;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen