dinsdag 8 juni 2010

Raf...

... het zoontje van een nicht van mijn vriend is geboren (wat een zin zeg)! Weliswaar een maand te vroeg en moeder en zoon nog in het ziekenhuis! Maar gelukkig maken ze het allebei goed.

Ik vond de naam Raf erg mooi (toevallig ook een Raff in groep 1 zitten op mijn school) en daarom wilde ik die ook in het kaartje verwerken! Weer een andere "easel"!

Het papier is van Bo Bunny. 
De bloemetjes van Prima en het lootje van Tim! 
Verder nog wat knoopjes, jute en lint gebruikt van "overal en nergens"!  
Tot "scraps" en bedankt alvast voor jullie lieve berichten

5 opmerkingen:

  1. je kaartje is echt schitterend geworden,
    ik vind hem echt klasse
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en super mooi kaartje
    \
    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart is het geworden!!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk kaartje, vooral die letters!
    Bedankt nog voor je bbtje, hoe je die spiegel het mooiste krijgt is heel goed nameten en ik gebruik er altijd alleslijm voor, dan kan je het indien nodig nog een beetje verschuiven.

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooi kaartje geworden Suzanne! Erg leuk ook die jute erbij.

    BeantwoordenVerwijderen