maandag 16 januari 2012

Een opkikkertje met inhoud!

Mijn goede voornemen om weer wat meer te "doen" gaat me nog aardig goed af.
Hopelijk binnenkort ook weer meer tijd om jullie blogs te gaan bezoeken.

Gisteren een kaartje gemaakt voor een collega die afgelopen week onder het mes moest. 
Die kan dus wel een opkikkertje gebruiken. (met een echt opkikkertje binnenin)

Ik heb papier van het thema "lemonade" van basisgrey gebruikt en verder cardstock groen en roze.
De stempel heb ik uitgeknipt en verhoogd met foam voor een speelser effect. Alle randen heb ik gedistresst en geinkt met memento-inkt. 
De stempeltjes zijn van eline pellinkhof! Ben er helemaal verliefd op!
Aan de binnenkant heb ik dezelfde stempel gezet als op de envelop! 
Ook de vlinderstempels (voor de envelop) zijn van eline's huis. 






To be continued

1 opmerking: