woensdag 12 mei 2010

Double Dutch Challenge: DDC#43

Voor de eerste keer ga ik meedoen aan een challenge! Ik zag de challenge op het Double Dutch blog met cijfers en toevallig zijn mijn oma en opa samen 171 jaar geworden en vieren dit binnenkort!
Dus twee vliegen in 1 klap kunnen slaan met dit kaartje! Nu wachten of het kaartje in de smaak valt...
Maar ben vooral ook benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden?!
Ik heb door een foutje er een ander soort Easelkaartje van moeten maken dan ik in gedachte had, maar ik ben er erg tevreden mee.
Daarnaast heb ik afgelopen maandag ook nog tijdens een cropmiddag met een vriendin mijn 2e LO gemaakt. Deze keer met foto's van mijn zomervakantie 2009 in kreta! We waren hier in de apossemelis-kloof bij Chersonissos!
 Bedankt voor jullie reacties en tot de volgende keer...

6 opmerkingen:

  1. Zowel je kaartje als je layout zijn erg leuk geworden! Ik heb ook meteen maar even verder gekeken op je blog en je maakt leuke kaartjes hoor! Groetjes van Marlieke (ook juf, in Best)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje en lay out zijn prachtig geworden!! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie ik zag dat je hem bij het hobbytijd blog had geplaatst alleen dat is niet mijn blog hihi, daar ben ik designer voor.. mijn blog is marley's scrapcards!! Groetjes en nogmaals; Prachtige creaties xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Suzanne,prachtig zijn je kaarten geworden,ik zag net je berichtje staan.

    groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, die kaart met de cijfers!
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is je kaart geworden Opa en Oma vinden hem vast super.Bedankt dat je mee doet met de challenge van Double DUTCH

    BeantwoordenVerwijderen